چند راه برای از بین بردن خراش ام دی اف


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 24 مهر 1397
بازدید : 427
نویسنده : zarrin

امروزه تقریبا همه وسایل چوبی نظیر مبلمان، میز، صندلی و… مصنوعات چوبی در منزل خود دارید و کوذکانی اماده به کار برای خرابکاری های به موقعه ما در این مقاله به شما اموزش خواهیم داد که چگونه با از بین بردن خراش و خط و خش موجود بر روی این وسایل از پس کودکان فعال خود بر بیایید در زیر چند راه حل برای از بین بردن وسایل چوب و ام دی اف خواهیم گفت :

از بین بردن خراش ام دی اف

اگر خراش سطحی دارید می توانید مقداری ابلیمو ترش را با روغن مایع مخلوط کنید و با یک ذستمال یا توپ پنبه به طرف خواب خراش بکشید و اجازه دهید تا خراش ایجاد شده شکل اولیه خود را بگیرد و کاملا از بین برود، اما اگر خراش های عمیق تری دارید میتوانید از مغز خشکبار استفاده کنید که برای رفع خراش بسیار مورد استفاده قرار میگیرد در زیر چند روش رفع خراش های عمیق تر به روی کابینت اشپزخانه و … مصنوعات چوبی را به شما اموزش می دهیم.

رفع خراش ام دی اف با واکس کفش

شما می توانید از واکس های بی رنگ یا رنگی برای از بین بردن خراش استفاده کنید به شرطی واکس رنگی استفاده کنید که هم رنگ با چوب شما باشد که این راه کار بسیار موثر است و اکثر فروشگاه های لوازم چوبی فروش از این روش برای از بین بردن خش ها بر روی وسایلی که حین حمل و نقل به فروشگاه ایجاد شده استفاده می کنند.

رفع خراش ام دی اف با واکس

رفع خراش ام دی اف با ماژیک

ماژیکی هم رنگ با وسایل خراش برداشته بیابید و به طرف خواب خراش روی ان بکشید به همین سادگی می بینید که خراش روی ان از بین رفته و کالا محو شده است باید دقت داشته باشید که زیاده روی در اینگونه وسایل خراش را پرنگ تر و تراشیده تر میکند.

رفع خراش ام دی اف با ید

ید را روی سطح خراش دیده بکشید و سپس با مقداری الکل ان را لایه به لایه روی سطح بکشید تا تمام سطح خراش دیده پوشانده شود می توانید ید را با مقداری اب نیز رقیقش کنید تا خش موجود روی ان محو شود.

رفع خراش ام دی اف با لوازم آرایشی

یک مداد یا لوازم ارایشی هم رنگ با سطح خراش خورده انتخاب کنید و روی سطح بکشید به همین سادگی میبینید که خراش از بین می رود. البته در این روش نباید زیاده روی کرد زیرا که پر رنگ تر شدن سطح اسیب دیده باعث بیشتر دیده شدن خش می شود اگر این روش در حالت معقول و نرمال انجام  شود راه کار قابل قبولی می شود.

رفع خراش ام دی اف با لوازم ارایشی

رفع خراش ام دی اف با رنگ نقاشی

یک رنگ نقاشی پلمپی یا مدادی تیره تر از سطح خراش خورده را انتخاب کنید و روی سطح اسیب دیده بکشید اجازه دهید تا کاملا خشک شود و به آن بچسبد می توانید از رنگ های نقاشی یا پاستل (مداد شمعی) نیز استفاده کنید.

رفع خراش ام دی اف با پاستل

رفع خراش ام دی اف با سس مایونز

مقداری از سس مایونز برا بر روی سطح بکشید و دور روزی اجازه دهید روی ان سطح بماند سس باعث تورم سطح می شود و خراش را می پوشاند بعد از محو شدن خراش میتوانید اضافات سس را پاک کرد.

رفع خراش ام دی اف با سس مایونز

رفع خراش ام دی اف با مغز ها

از مغز گردو، بادام، پسته خام و نیز پوست انها می توان خراش روی  ام دی اف و چوب را از بین برد به این صورت که به طرف خواب خراش مغز خشکبار را اسیاب کرده و با دست روی خراش بکشید یا پوست انها را مستقیما روی خراش بکشید.

رفع خراش ام دی اف با مغز ها

رفع خراش ام دی اف با آب

اگر سطح چوبی شما خراش برداشته می توانید مقداری اب روی ان قسمت بریزید و دو روز اجازه دهید تا بافت های چوب تورم پیدا کنند وقتی کاملا تورم گرفت مقداری خاکستر سیگار روی ان بریزید و با دستمالی روی ان به ارامی بکشید اینکار برای از بین بردن حباب های چوب و برگشت به حالت اولیه می باشد. در مصنوعات ام دی اف نیز می توان از ان استفاده کرد.

رفع خراش ام دی اف با خمیر دندان

مقداری خمیر دندان را روی سطح اسیب دیده بکشید خمیر دندان مانند سس مایونز عمل میکند و چوب و ام دی اف به دلیل ماده فعال خمیر دندان تورم پیدا می کنند بعد از سه الی چهار روز می توانید ماباقی خمیر دندان را از روی سطح پاک کنید.

رفع خراش ام دی اف با خمیر دندان





:: برچسب‌ها: چند راه برای از بین بردن خراش ام دی اف , رفع خراش ام دی اف , کابینت آشپزخانه ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهترین های کابینت و دکوراسیون و آدرس bestcabin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 125
بازدید ماه : 120
بازدید کل : 8751
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com